9 Şubat 2008 Cumartesi

Football manager 2008 deki Hayal Kırıklığım
Football manager 2008 oyununu aldığımda ilk olarak İngiltere Premier Ligi ekiplerinden Manchester United ile anlaştım. İlk sezonumda Premier lig,FA cup ve Şampiyonlar ligi şampiyonluklarını kazandım. Lig sonunda Arsenal Carlos Tevez ile ilgileniyordu. Carlos Tevez takımımda iyi bir performans sergilemişti. Ama benim Arsenal wonderkid lerine(Nicklas Bendter, Denilson, Armand Traore) olan hayranlığım Carlos Tevez'i Arsenal e satmam anlamına geliyordu. Ancak bir türlü Arsenal Tevez'e teklif yapmıyordu. Tevez'i satış listesine koydum ve Tevez'in morali bozuldu. Arsenal teklif yaptı ama takas isteğimi reddetti. Sonucunda Tevez'i başka bir kulübe ucuz bir miktara sattım... :(

Siz de hayal kırıklıklarınızı yorum olarak yazabilirsiniz..

Hiç yorum yok: